Współpraca z Dotpay

Dotpay zaistniał na rynku w 2001 roku i od tego czasu znany jest wielu klientom. Być może nie każdy jest świadomy tego, że za wygodę i mnogość opcji płatności często odpowiada taki rzetelny pośrednik. Niemniej jest to fakt i wiele serwisów zawdzięcza powracających klientów z powodu szybkich i bezpiecznych transakcji. 

Do kogo skierowana jest oferta Dotpay?
Spółka jest częścią portfela MCI EuroVentures, dynamicznie rozwijającego się agenta na rynku e-Commerce. Ich specjalizacja obejmuje zatem handel internetowy, docierający na co dzień do każdego typu klienta, od korzystających z mnogości nowoczesnych ułatwień, po zwolenników przelewów tradycyjnych.

Oferta Dotpay dotyczy zatem każdego przedsiębiorcy, który chce zagwarantować swoim klientom błyskawiczną, bezpieczną i wygodną transakcję za swoje produkty lub usługi. Osobę zdecydowaną na zakup dzieli od finalizacji transakcji najmniej czasu jak to możliwe. Klienci korzystający z nowoczesnych metod przekazują pieniądze w ciągu chwili. Ci, którzy preferują tradycyjne podejście do tematu będą zaskoczeni jak bardzo mogą ułatwić sobie sprawę. Płatności mogą oni dokonać na przykład przy okazji zakupów w popularnej Żabce, która w dużych miastach znajduje się zasadniczo na każdej ulicy w centrum. Przelew taki może również wygodnie obsłużyć Poczta Polska.

Jak widać, zlecenie firmie Dotpay pośredniczenia w swoich zakupach ma ogromne zalety. Ponadto pozwoli początkującym przedsiębiorcom i małym firmom na skupieniu się na innych rzeczach, podczas gdy sprawa płatności pozostaje w najlepszych, kompetentnych rękach.

Jak na tym zarobić?
Firma Dotpay proponuje swoim klientom i innym zainteresowanym osobom program partnerskim o szerokim wachlarzu korzyści. Warunkiem takiej współpracy jest działalność w sieci. Może się ona wiązać z posiadaniem stron internetowych, blogów, witryn tematycznych, forum i serwisów handlowych, w tym sklepów. Drugim warunkiem pozostaje chęć współpracy ze spółką.
Jeśli warunki te spełniamy, to bardzo dobra wiadomość. Możemy połączyć siły z Dotpay, by wspierając firmę zarabiać. Program partnerski polega tutaj na polecaniu swoim klientom lub odbiorcom (w zależności od charakteru działalności) usług pośredniczenia od Dotpay. 

Jak to działa?
Jako osoba zainteresowana podjęciem współpracy z Dotpay nie będziemy mieć większych trudności zostania częścią opracowanego przez firmę programu partnerskiego. By przystąpić do działania należy skontaktować się z firmą i podpisać umowę. Chociaż na pierwszy rzut oka nie jest to tak proste jak gotowy link do wklejania, czy formularz internetowy, rodzi ogrom możliwości i potencjalnych korzyści.

Po pierwsze spisanie takiej umowy pozwala na skonkretyzowanie charakteru polecania usług firmy. Nie każda strona działa tak samo, nie każdy sklep ma takich samych klientów i może to być bardzo pomocne. Bloger będzie wolał opierać się na słownej rekomendacji, której ufa rzesza jego czytelników, niż na wklejaniu gdzie popadnie linków, odbieranych jako podła reklama. Sklepy mogą korzystać przykładowo z eleganckich banerów, a witryny tematyczne tworzyć całe profesjonalne artykuły na ten temat, by zachęcić czytelnika branżowego do dalszego poznawania tematu na własną rękę.

Po drugie buduje to możliwości propozycji ze strony partnera spółki Dotpay. Jak można się dowiedzieć na oficjalnej witrynie firmy, program partnerski jest otwarty na własne propozycje i sugestie zainteresowanych skorzystaniem. W takim razie prowadzenie unikalnego miejsca w sieci, ciekawej aplikacji czy nawet gry nie ogranicza nikogo w podjęciu takiej współpracy, jeśli tylko wie jak mogłaby ona przebiegać. Eksperci tworzący strony internetowe poprzez takie wygodne partnerstwo mogą mieć nawet ustalone zniżki czy atrakcyjne oferty jakie mogą zaoferować swoim klientom za skorzystanie z Dotpay, z ich polecenia. 

Trzecia i najważniejsza zaleta takiego rozwiązania to bezpieczeństwo i jasność warunków współpracy obu stron, jaka wiąże się ze spisaniem legalnej umowy. 

Korzyści
Działalność we współpracy z Dotpay poprzez ich program partnerski rodzi duże możliwości dla tych, którzy istnieją w sieci. Warto się zastanowić, czy połączenie jej ze spółką nie przyniesie szerokich korzyści, w postaci korzystnych ofert dla klientów i zysku od transakcji wykonywanych poprzez serwis, gdzie wdrożono pośrednictwo spółki. 

Story Page