Jakie trendy w płatnościach stały się standardem w e-commerce?

Każdy z nas może kupować w sklepach internetowych, gdyż do tego celu potrzebujemy zaledwie smartfona, którego posiada 95% dorosłego społeczeństwa. Kupujemy często i chętnie, szybko przyzwyczajamy się do nowinek oraz metod płatności. Dziś kilka słów o trendach, które w branży e-commerce wyklarowały się aż nadto i dotyczą płatności.

Poważny sklep korzysta z usług operatorów szybkich płatności

Operatorzy tacy jak Dotpay są dziś niezbędni do prowadzenia sklepu. Obsługują niemal wszystkie banki i pozwalają na błyskawiczne płatności nawet w czasie weekendu. Każdy poważny sklep od dawna współpracuje z operatorami, bo dzięki nim mogą prowadzić również sprzedaż mobilną.

Responsywne bramki płatności

Sklep w wersji deskopowej to jedno. Standardem stały się dziś również wersje mobilne. Prowadzenie takiego m-sklepu również tyczy się finansów i aby prowadzić bezobsługową sprzedaż należy zapewnić konsumentom responsywne bramki płatności, które będą się dostosowywać do każdego urządzenia mobilnego. Sklepy, które jeszcze nie wdrożyły takiego systemu są nieco w tyle za konkurencją, a czas tyka.

Płatności odroczone

Kupujesz produkt teraz, a płacisz za niego kilka dni później. Świetnie się sprawdza w przypadku aplikacji mobilnych, ponieważ możemy korzystać z produktu po 5 minutach od zakupienia bez konieczności finalizowania transakcji. To trend, który jeszcze nie jest "100% trendem", lecz stanie się nim przed końcem bieżącego roku.

Powyższe trendy są bardzo widoczne i stale zaliczają progres. Każdy nowy sklep internetowy powinien zadbać o płatności, bo to one definiują jego atrakcyjność.

 

 

Story Page